Презентація клієнтського сервісу
Дата: 05.08.2022 09:38
Кількість переглядів: 83
З метою покращення якості надання медичних послуг в КНП «Драбівська багатопрофільна лікарня» ДСР триває процес налагодження клієнтського сервісу, адже клієнтський досвід нині стає одним із ключових чинників успіху.
Сьогодні відбулось навчання для працівників закладу, на якому були розглянуті ключові питання:
- визначення та задоволення фізичних, інформаційних та емоційних потреб клієнта;
- впровадження стандартів спілкування, поведінки та зовнішнього вигляду працівників;
- використання методів зворотнього зв’язку з клієнтами.
Під час навчання опрацювали різноманітні ситуаційні завдання з метою недопущення помилок при взаємодії з клієнтами закладу, адже найвища відзнака – це визнання клієнтів. І саме якісний сервіс допомагає приємно дивувати клієнтів.