A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Драбівська багатопрофільна лікарня" Драбівської селищної ради
Єдиний номер контакт-центру +380979709977

Фінансово-економічний відділ

Лідія ЛЕВЧЕНКО 

Завідувач фінансово-економічного відділу, головний бухгалтер 

Закінчила у 1996 році Уманську сільськогосподарську академію, за спеціальністю "Облік і аудит".

З 2020 року працює на посаді головного бухгалтера.

З 2023 року завідувач фінансово-економічного відділу.

 

 

 

 

 

 

 

Бухгалтер по зарплаті - Просяник І.В.

Бухгалтер - Гавриленко Н.В.

Бухгалтер - Литвиненко С.В.

Бухгалтер-касир - Литвиненко С.В.

Економіст - Івченко Т.І. 

Маркетолог - Омельченко М.С.

Фахівець з публічних закупівель - Коломієць Ю.О.

 

         Фінансово-економічний відділ КНП  «Драбівська багатопрофільна лікарня» Драбівської селищної ради підпорядковується заступнику директора з фінансово-економічних та господарських питань.

        У своїй діяльності відділ керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Держкомархіву та цим Положенням. У питаннях фінансування, бухгалтерського та статистичного обліку та звітності, розрахунків та оподаткування відділ керується також вказівками і рекомендаціями Міністерства фінансів України, Державного казначейства України, Державного комітету статистики України, Міністерства економіки України, Міністерства праці і соціальної політики України, Національного банку України, Державної податкової адміністрації України, Пенсійного фонду України, Фонду соціального страхування України.

 

Основні завдання відділу:

1. Розробка і оцінка планово-економічних показників роботи підрозділів;

2. Забезпечення необхідною фінансовою документацією (розробка фінансового плану) та грошовими ресурсами планових заходів та робіт, що проводяться підприємством, ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності підприємства та складання звітності;

3. Забезпечення ефективного і економного використання коштів, матеріальних та трудових ресурсів, виявлення та мобілізація внутрішніх резервів для оперативного управління цільовими, благодійними та власними  коштами, та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;

4. Аналіз потреби закладу в трудових, матеріальних і фінансових ресурсах;

5. Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;

6. Забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затвердженого фінансового плану, нормативів і кошторисів;

7. Запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів;

8. Розрахунок витрат і формування тарифів на послуги;

9. Розробка на основі чинного законодавства схем посадових окладів та систем оплати праці працівників;

10. Здійснення  економічного аналізу господарської діяльності підприємства та його підрозділів, виявлення резервів по покращенню надання послуг, розробка заходів щодо забезпечення режиму економії, підвищення рентабельності, конкурентоспроможності, продуктивності праці, зменшення витрат, усунення втрат та непродуктивних витрат, а також виявлення додаткових можливостей;

11.Розробка маркетингової стратегії;

12.Аналіз положення підприємства на ринку;

13.Виявлення ключових внутрішніх і зовнішніх проблем підприємства і розробка оптимальних способів їх вирішення;

14.Дослідження на ринку медичних товарів і послуг;

15.Організація реклами платних медичних та немедичних послуг та стимулювання їх збуту;

16.Розробка Положення про платні медичні та немедичні послуги в закладі;

17.Розробка прейскурантів на платні медичні та немедичні послуги в закладі відповідно до затверджених тарифів;

18.Організація реалізації платних послуг відповідно до затверджених тарифів та прейскуранту закладу;

19.Реалізація медичних послуг за програмою медичних гарантій шляхом заключення договорів з  НСЗУ відповідно до чинного законодавства;

20.Проведення публічних закупівель;

21.Забезпечення пошуку, підготовки та виконання проектів, грантів і договорів у закладі

22.Залучення грантових коштів та коштів від міжнародних та іноземних організацій, фандрайзингу, благодійних надходжень, спонсорської та гуманітарної допомоги, співпраця із опікунськими радами;

23.Правове забезпечення діяльності закладу, проведення юридичної експертизи проектів нормативно-правових актів, підготовлених фахівцями відділу;

24.Організація роботи, пов'язаної з укладенням договорів (контрактів), участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов'язань.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Додати послуги

Додати ще одну послугу