A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Драбівська багатопрофільна лікарня" Драбівської селищної ради
Єдиний номер контакт-центру +380979709977

«Сервіс як ключ до успіху»

Дата: 21.01.2022 08:14
Кількість переглядів: 293

"Сервіс як ключ до успіху"

 Для фахівців КНП «Драбівська багатопрофільна лікарня» Драбівської селищної ради, директор закладу, Світлана БОЙКО, провела презентацію присвячену темі клієнтського сервісу в закладах охорони здоров’я за програмою U LEAD.

Численні дослідження свідчать, що сервіс покращує медичні результати діяльності закладу та впливає на здоров’я клієнтів.

Культура сервісу покращує відносини з клієнтами, що в свою чергу впливає на:

  • утримання клієнтів (клієнти залишаються з вами довше);
  • рекомендації клієнтів (клієнти приводять до вас інших клієнтів);
  • клієнти поводяться з вашим персоналом навзаєм чемно, що значно покращує робоче середовище (адже ви працюєте з людьми більшість свого часу);
  • клієнти пробачають вам помилки і вказують на недоліки;
  • знижується ймовірність скарг на наш заклад до контролюючих органів.

     Сервіс формує унікальну культуру, яка приваблюватиме у наш заклад клієнтів, адже мало де в комунальних установах  існує культура клієнтського сервісу.

      Розбудова високоякісного клієнтського сервісу в закладах охорони здоров’я — надзвичайно важливий внесок у створення нового комфортного досвіду клієнта під час отримання медичної допомоги. Адже саме через підвищення сервісу в медичних закладах,клієнти відчують якість сервісних послуг. Відсутність черг, наявність кол-центру, відкриті реєстратури з доброзичливим персоналом, зручні місця для очікування, доступ до чистої питної води, дитячі ігрові зони — саме з таким досвідом перебування пацієнта у закладі мають асоціюватись сучасні заклади охорони здоров’я.

    Підводячи підсумки проведеної презентації, директор підкреслила, що впровадження клієнтського сервісу проводиться  не заради навчання, а заради результату та  високих стандартів надання медичної допомоги клієнтам.

    Успіх впровадження сервісних послуг має стати прикладом для наслідування іншими закладами охорони здоров’я.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора