«Сервіс як ключ до успіху»
"Сервіс як ключ до успіху"
Для фахівців КНП «Драбівська багатопрофільна лікарня» Драбівської селищної ради, директор закладу, Світлана БОЙКО, провела презентацію присвячену темі клієнтського сервісу в закладах охорони здоров’я за програмою U LEAD.
Численні дослідження свідчать, що сервіс покращує медичні результати діяльності закладу та впливає на здоров’я клієнтів.
Культура сервісу покращує відносини з клієнтами, що в свою чергу впливає на:
- утримання клієнтів (клієнти залишаються з вами довше);
- рекомендації клієнтів (клієнти приводять до вас інших клієнтів);
- клієнти поводяться з вашим персоналом навзаєм чемно, що значно покращує робоче середовище (адже ви працюєте з людьми більшість свого часу);
- клієнти пробачають вам помилки і вказують на недоліки;
- знижується ймовірність скарг на наш заклад до контролюючих органів.
Сервіс формує унікальну культуру, яка приваблюватиме у наш заклад клієнтів, адже мало де в комунальних установах існує культура клієнтського сервісу.
Розбудова високоякісного клієнтського сервісу в закладах охорони здоров’я — надзвичайно важливий внесок у створення нового комфортного досвіду клієнта під час отримання медичної допомоги. Адже саме через підвищення сервісу в медичних закладах,клієнти відчують якість сервісних послуг. Відсутність черг, наявність кол-центру, відкриті реєстратури з доброзичливим персоналом, зручні місця для очікування, доступ до чистої питної води, дитячі ігрові зони — саме з таким досвідом перебування пацієнта у закладі мають асоціюватись сучасні заклади охорони здоров’я.
Підводячи підсумки проведеної презентації, директор підкреслила, що впровадження клієнтського сервісу проводиться не заради навчання, а заради результату та високих стандартів надання медичної допомоги клієнтам.
Успіх впровадження сервісних послуг має стати прикладом для наслідування іншими закладами охорони здоров’я.